خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 15:15
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در جمع اعضای هیأت رییسه جامعه مدرسین؛

گفتمان مقاومت اروپا و آمریکا را وحشت زده کرده است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس گفت: خلق گفتمان مقاومت اروپا و آمریکا را وحشت زده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (شنبه ۱۱ آذرماه) در جمع اعضای هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رخدادهای اخیر در منطقه و فلسطین، گفت: هماهنگی سیاسیون و نظامیان مقاومت موجب شد، دشمن صهیونیستی منفعت شود از این رو شاهد استفاده از بمب‌های فسفری و بمباران‌ بیمارستان در غزه هستیم.



وی اظهار کرد: امروزه شاهد آزادسازی اسراء در بخش های مختلف هستیم که نشان می‌دهد نه تنها سیستم داخلی حماس هیچ آسیبی ندیده بلکه آنقدر قوی است که شرایط را خودش تعیین می‌کند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس با اشاره به اینکه طوفان الاقصی تمامی تلاش های صهیونسیت‌ها برای کسب مشروعیت را از بین برد، تصریح کرد: در واقع طی ۷۵ سال گذشته اقدامات زیادی برای کسب مشروعیت شد؛ به عنوان مثال صهیونیست‌ها در ۵۰ سازمان و نهاد بین‌المللی عضو هستند و درصدد عضویت در آفریقا بودند زیرا می‌خواستند مشروعیت بدست بیاورند.



ابطحی‌‌ افزود: همچنین باید اذعان کرد رژیم غاصب صهیونیستی‌ هیچ مشروعیتی برای ادامه جنگ ندارد؛ در واقع آنها تلاش کردند با مظلوم نمایی و طرح موضوعاتی مانند سربریدن مشروعیت کسب کنند اما با شکست مواجه شدند.



وی بیان کرد: در این میان کابینه صهیونسیتی با اعتراضات درونی نیز روبرو است؛ جامعه درونی اکنون خواهان آزادسازی اسراء صهیونسیتی است و این برای مقامات آنها آسیب های زیادی در پی داشته است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس ادامه داد: باید اذعان کرد خلق گفتمان مقاومت اروپا و آمریکا را وحشت زده کرده است از این رو آنها خواهان پایان درگیری‌ها هستند تا امنیتشان بیش از این به خطر نیفتد.



ابطحی‌‌ گفت: بر این اساس باید یادآور شد اکنون عدالت‌خواهی موضوعی است که نیاز به تبیین دارد و در این راستا حوزه علمیه و جامعه مدرسین می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.



وی تصریح کرد: به عبارتی اکنون چشم، گوش و قلب جدید بدلیل عملیات طوفان الاقصی پرورش یافته است و با توجه به اینکه گفتمانی به جزء گفتمان انقلاب اسلامی باقی نمانده، نیاز به تبیین است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس خاطرنشان کرد: حماس اکنون درصدد گرفتن امتیاز بیشتر بوده و این درحالیست که صهیونیست‌ها می‌خواهند کمترین امتیاز را بدهند لذا باید گفت که رژیم جنایتکار در معرض نابودی کامل قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372316
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار